Wednesday, May 2, 2012

black

Find the latest women's blue blazer online with Oasap, shop for women's worsted blazer, terylene blazer, cotton blazer, white blazer, blue blazer and black blazer. Find the latest women's high street fashion hair accessories online with Oasap, shop for women's high street fashion hair accessories, headbands at Oasap high street fashion store.




evo mene u skladu s vremenom...
šalim se, nogice su već doživjele golišavu premijeru. sviđa mi se ovo proljetno ljeto i sloboda koju donosi.
malo kasnim s blogom jer mi je laptop ponovo odapeo. sad se snalazim.
nego, ove hlačice su one iz prethodnog posta (h&m, 69kn). naravno da sam ih morala malo "pozakovičiti", 
za to su bile i kupljene. jedino što sada kad ih vidim na slikama nisu baš to što sam zamislila. mislim da ću morati malo reorganizirati zakovice.
čizme su najjeftinija ikada wannabe verzija isabel marantuša.
ili ja samo želim misliti da jesu :D

i dalje si ne zvučim kak treba na hrvatskom.
veri strejnđ.

No comments:

Post a Comment