Tuesday, May 22, 2012

Ikonok bőrében: Tóth Gabi


Nagy-nagy örömömre szolgál, hogy Ikonok bőrében című nemrég indított sorozatomhoz két másik bloggerina is kedvet kapott és csatlakozott, így mostantól nemcsak az én, hanem Just a make-up Viki és Make my world up Szilvi sminkjeit is láthatjátok a blogon! Bár a post sajnos csúszott, mert úgy néz ki, a fényképezőgépem tönkrement, remélem megérte a várakozást!

Mostani ikonunk Tóth Gabi, aki fiatal kora ellenére simán letett már annyit az asztalra, hogy a nagyjaim közé kerüljön.


Személy szerint nagyon szeretem a stílusát, a zenéit, a sminkjeit, mindent, ami Gabi! Ezen kívül 2 és fél éves kislányom, Sophie is nagy rajongója :-)


Néhány hete volt szerencsénk élőben is látni / hallani, úgyhogy az is kiderült számomra, hogy nemcsak a hangja üt, de a közvetlen személyisége, energiája is Egy sima, kislányos pamutruhában és bakancsban olyan bulit csinált egymagában a színpadon (na meg a nézők között), hogy majd' szétdőlt a ház :-D
És akkor lássuk a sminkeket!

Viki:




Viki Gabiról: "Tóth Gabi :) Hát olyan szeretem is meg nem is. Vannak számai amiket nagyon szeretek, de maga a személyisége nekem már kicsit sok. Néha már már ripacsnak tűnik. Viszont sminkjeit imádom, hiszen én is oda meg vissza vagyok az erős szemsminkekért. Már korábban is készítettem tőle sminket, akkor a egy esküvői újságban lévő rockos menyasszonyi sminkjét készítettem el."

Imádom a lila műszempillát, állati jó! Személyes kedvencem az utolsó fotó, jól áll Vikinek a megőrülés! Viki munkája bővebben ITT LÁTHATÓ!

Szilvi:

No comments:

Post a Comment